Ευαίσθητοι και παρατηρητικοί οι συγγραφείς του έργου επισημαίνουν:
Τη σημασία του προσανατολισμού των επιχειρήσεων προς την αγορά, αμφισβητώντας την «λατρεία» της παραγωγής που συχνά οδηγούσε τις επιχειρήσεις σε περιθωριοποίηση και οικονομικό αυτισμό, με την παραγνώριση της αξίας του καταναλωτή και τον τρόπο που αντιλαμβάνονταν ο τελευταίος τις ανάγκες του.
Τη βαρύτητα του ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, όπως αυτό αναδιαρθρώνεται με τις μεταβολές στα χαρακτηριστικά των παικτών, των κανόνων του παιχνιδιού και των μέσων που χρησιμοποιούνται.
Την ταχύτητα που θα πρέπει να επιδεικνύουν στις αντιδράσεις τους οι επιχειρήσεις, αντιδράσεις που συνδέονται με τις μεταβαλλόμενες συνθήκες αγοράς.
Η στρατηγική μάρκετινγκ διαμορφώνεται από μια ομάδα ειδικών, η καθημερινή όμως ευθύνη των ενεργειών του μάρκετινγκ είναι υπόθεση όλων των εργαζομένων σε μια επιχείρηση. Καρπός και αποτέλεσμα του στρατηγικού σχεδιασμού είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, που προκύπτει για μια επιχείρηση ή για ένα προϊόν. Το ανά χείρας δίτομο έργο δίνει λεπτομερή στοιχεία για την στρατηγική προσέγγιση σαν διαδικασία, καθώς και για την εφαρμογή της στρατηγικής μάρκετινγκ σε ένα δεδομένο προϊόν ή υπηρεσία.
Από την ανάγνωση του βιβλίου αναδύεται η διαπίστωση πως το μάρκετινγκ είναι καθαρά κοινωνική διαδικασία μέσω της οποίας τα άτομα και οι οργανισμοί εξασφαλίζουν ό,τι ακριβώς χρειάζονται και επιθυμούν συναλλασσόμενοι με άλλους.
Η πρωτοτυπία και η παιδαγωγική αξία του παρόντος συγγράμματος βρίσκεται στην μεθοδολογία που χρησιμοποιούν οι συγγραφείς και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται το κάθε κεφάλαιο: κάθε ενότητα ξεκινά με ένα πραγματικό παράδειγμα, το οποίο βοηθά τον αναγνώστη στο να κατανοήσει ευκολότερα την θεωρητική ανάλυση που ακολουθεί. Έτσι, η συνέχεια είναι συναρπαστική. Τα παραδείγματα αναφέρονται σε βιομηχανικά και καταναλωτικά προϊόντα, σε διάφορες υπηρεσίες, σε φυσικά αγαθά, αφορούν δε οργανισμούς και επιχειρήσεις όλων των μορφών, ακόμη και μη κερδοσκοπικές. Θεωρούμε σημαντική την σύνοψη που γίνεται με το τέλος κάθε ενότητας, καθώς επίσης, εξαιρετικά χρήσιμη τη δεοντολογική άποψη που αναπτύσσεται σε κάθε κεφάλαιο.
Ανακεφαλαιώνοντας, θα λέγαμε ότι το παρόν σύγγραμμα των καθηγητών Βoyd, Walker και Larreche, φιλοδοξεί να γίνει χρήσιμο εργαλείο στα χέρια ειδικών του μάρκετινγκ, επιχειρηματιών, φοιτητών, στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών, δεδομένου ότι καλύπτει με ξεχωριστή επιτυχία το γνωστικό αντικείμενο του Στρατηγικού Μάρκετινγκ και συνδυάζει άριστα την επιχειρησιακή εμπειρία με τη θεωρητική γνώση.
Γνώμες πελατών
There are yet no reviews for this product.
Στο adagio.gr θα βρείτε όλες τι μάρκες της αγοράς σε μουσικα οργανα, επαγγελματικο ηχο, home studio και αξεσουάρ, στις καλύτερες τιμές!